Etykiety

niedziela, 5 września 2021

Warkocz klonowy

 

            MÓJ pierwszy warkocz klonowy,dotychczas kupowałam.

 ostatnio szukałam  przepisu,znalazłam pozmieniałam odrobinę ale w smaku jest taki jaki powinien być,:) ale jest pyszny :)

Składniki

ciasto francuskie

orzechy nerkowca (ja dałam orzechy włoskie)

syrop klonowy -około 150mil. (dałam 100ml)

woda mineralna-100 ml.

cukier 2 łyżki

budyń-2 łyżki (suchy budyń)

mąka ziemiaczana -2 łyżeczki

żółtko 

mieszamy syrop klonowy z budyniem  oraz nąką zieiacaną  wlewamy do gotującej
się wody mineralnej z cukrem  mieszamy  aby nie było grudek wsypujemy z dwie garście orzechów  pokrojonych.Odstawiamy do wystudzenia.

na ciasto francuskie dajemy farsz,splatamy warkocz.

żółtko roztrzepujemy z 2 łyżkami syropu klonowego  smarujemy warkocz posypujemy orzechami .
Pieczemy w 180stopniach około 25 min,

:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz